Past

Det är så jäkla roligt att gå in på konservationsloggarna och läsa allt man skrivit under ett par år med folk.
På historikerna.. Gud vad jag var jobbig/skvallrig/taskig/rolig medmera. Både roligt och läskigt. Har läst dessa tusen gånger men tröttnar aldrig. De är fachinerande hur man en gång var i tiden. På ett vis saknar jag den Emelie.. hon som var så jäkla framåt och otroligt rolig människa. Och samtidigt är jag väldigt glad över att den tiden är över med tanken på hur jag var som de negativa. Har verkligen förrändrat mig från då. 2007 - till nu.
Till vissa gränser positivt. Sedan några grejjer som blivit negativt då. Men man är ju bara människa som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0