tipsarn! 2 i 1


Det här rekomenderar jag starkt. Att lägga ansiktsmask på morgonen! Det gör dig pigg, fräsch och ger en härlig start på dagen.. Men! Inte bara en mask, utan flera! Eftersom många har blandhy, ni vet t zonen är lite fetare medans andra partier som kinder och näsan är lite torrare f. ex. SÅ då rekomenderar jag en återfuktande mask på dina torra ställen och en djuprengörande mask på tzonen (där du är som fetast) samtidigt. Så du tex inte smetar på djuprengörande på hela fejjan, då blir det istället uttorkande på din redan torra ställen. Så detta ger din hy balans! Och alla vet ju att balans är bäst ;) hahah.. men bara för det så har jag inte det.. nu blev de lite dubbelt.. fan. Lyssna på det jag sagt och ta åt er om ni vill ha fin hy! Och HONUNG funkar!! Om du har känslig hy ;);)


Kommentarer
Postat av: tuväh

hehe copycat:D

2010-03-29 @ 20:16:50
Postat av: Anonym

DU ÄR INTE DEN ÄNDA SOM VET OM HONUNGEN :( haha, tack för tipset ändå! :D

2010-03-29 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0