svenne-test

Hur svensk av mig är jag igentligen..?

[x] Ditt efternamn slutar på -son, -lund, -ström, -berg, -gren eller -holm
[x]  Du vet någon som har samma förnamn som du
[ ]  Du vet någon utanför din släkt, som har samma efternamn som du
[x]  I din familj finns det två barn
[ ]  Du bor i villa
[x]  Du bor i en tätort
[x]  Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[ ]  Dina föräldrar har gift sig
[x]  Din pappa är yngre än din mamma
[x]  Du/ni har en bil av ett svenskt märke
[ ]  Din pappa heter Lars (mellannamn)
[ ]  Din mamma heter Anna  
[/]  Du har blå ögon
[x]  Du har tillgång till internet hemma
[x]  Du har egen mobil
[x]  Du har eget rum  
[ ]  Du har varit i Danmark
[ ]  Du har varit i Norge
[ ]  Du har varit på Gotland
[ ]  Du vet vilken av Vänern och Vättern som är störst
[x]  Du vet vad Vänern och Vättern är för något  
[ ]  Du/ni har husvagn
[x]  Du känner någon som har husvagn
[ ]  Dina föräldrar röker eller snusar
[ ]  Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[ ]  Du idrottar mer än två gånger i veckan
[ ]  Du/ni har eller har haft hund och/eller katt 
[/]  De flesta i din familj är blåögda
[x]  Du äter snabbmat (rätt omständigheter)     
[x]  Du följer en serie på TV
[ ]  Du är kär                     
[x]  Du är född i mars, april, juni, augusti eller december
[x]  Du är blond (nah, något mörkare)

Jag är halvsvenne av mig. Alltså betyder det att jag är normal. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0