imorgon..

Hellu! Imorgon ska jag (kanske) vill säga om jag mår lite bättre, laga middag till familjen. Alltså sån där lyx middag. Förrätt, varmrätt, efterrätt. Ja rubbet! Tror det ska blir serrano skinka med parmesanchips med någon roccula sallad till som förrätt hehe, och varmrätt någon thailändsk maträtt, gott! Efterätt blir svårare.. vet inte vad jag ska göra där. Det blir antligen vaniljpanacotta, äppelkompott m. gräddglass eller mousse. Svårt!
Anyway, här sitter jag med en go feber som hållit i sig rejält nu alltså! :/ har fått avboka med några stycken och det vill ja inte :( så tråkigt och bara sitta hemma och vara sjuk..
Tar bilder på det som blir, imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0