det är robin hood ja vill haaaa

Good morning, good moooorning! Alltså jag är jätte pigg idag woho! Sitter här med en kopp kaffe i högra hand och den andra jobbar på tangenterna. Har tänkt lite allmänt sådär bara att jag är väldigt upprörd över att jag inte kan lägga ögonskugga. Enligt min syster.... ja punkt punkt. Vem annars menar jag om inte hon? bara hon som klagar hela tiden! Jag lägger ögonskugga superbra och det vet hon. Bortskämda j*kel. Jajja, drop dead diva är på och jag älskar huvudpersonen Jane! Den serien äär lite skum för mig, för jag tycker att den är både bra och dålig. Annars är jag shhhukt taggad till träningen senare idag, har latat mig i en vecka nu, bara legat och degat.. tänk vad musklerna förtvinar... så då blir ta-igen-7-dagar idag, goddamn..

Vi hörs lite senare! heygiall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0