allmänt frågetest

Personligen
Är du..?
*retsam? - ibland kanske
*envis? - om jag har en anledning till det, ja
*avundsjuk? - sådär faktiskt kan man säga
*kär? - nä :(
*lättpåverkad? - nepp

Övrigt
Skulle du..?
*kunna gå upp i vikt? - nej det vill jag inte
*kunna visa dig naken för en främmande person? - nej, men jag har ju gjort det :( förbaskade brevbäraren!!
*kunna äta en hel chips påse? - sätter du tid? det går nog på 10 min ;)
*säga att du har bra självförtroende? - vissa dagar
* gå ut utan smink? - ytterst få tillfällen..

Sex
Har du..?
*haft trekant? - nej men skulle kanske inte banga med rätt personer
*hånglat med 15 personer under en kväll? - nej.. 
*hånglat med en tjej? - Ja!
*strippat för en folksamling? - jo.. 
*tittat på en porrfilm? - hahah, ja, det är ganska kul och faschinerande

det är mina frågetest tider nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0