onsdag!

Kom precis hem från kista centrum, jag och mami var och handlade! Jag köpte två tiamo högklackade skor från scorett, hårspray, klänning, tights, skinande spray, kuvertväska i zebramönster ( vet ej om de var så fränt? ), nitskärp, slingmedel, hårskydd,foundation,puder och nit armband. ;) det hela blev ganska dyrt men mamma tyckte jag förtjäna det eftersom jag inte mått så bra :D tack mamma du är bäst! Och juste en *hemlig* present till carro för mina pengar! DYR VAR DEN, så hoppas hon blir nöjd (y)

Ska ta kort på allt med webcameran sen tror jag. För carro smart som hon är tappade systemkameran.. så nu är den på lagning och hinner inte bli klar tills studenten på fredag. Så då kommer pappa köpa en till D90, fan vad dem skämmer bort henne.. hon får allt hon gnäller om....... aja nu ere beverly hills PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0