mjuka lockar?!

Hår är något jag kan, inte jätte mycket men, kan. :P
Däremot, har jag ingen koll på schampoo & balsam, alltså vilka som är bra osv.
Min hårkvalité är inte slitet, men har den här lite "saltwaterbeach" cind of. :P Som Lauren Conrads typ.
Och jag är jätte nöjd med det för det är fräscht och coolt, men samtidigt vill jag kunna variera mig med riktigt softa lockar, ni vet typiskt Olivia Palermos hår. HUR? HUR? schampoot och balsamet är väl A och O, även extra hårprodukter.

Titta på bilden, hon har liksom lockat sitt hår i väldigt tjocka slingor, ser ut som att hon bara lockat 4 stora lockdrag över hela håret. Ni vet, när man lockar med tång så kan man ju bara ta tunna slingor, eftersom det blir inte varmt på hela locken om man tar för tjock slinga. Om ni fattar? och nu undrar jag hur man kan ta tjocka slingor och att de blir varmt på hela den slingan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0