Homecoming'

Hemma från landet, måste duscha av mig landet lukten. Sedan ska jag nog bara lägga mig och slappa i sängen. För första gången i mitt liv längtar jag efter att hålla någon i handen, krama om någon, någon att kunna lita på och älska. Ha en pojkvän. Något jag aldrig längtat eller brytt mig om tidigare. Men samtidigt. När man lyssnar på alla andra blir man ju mörkrädd. Är det verkligen så ett förhållande fungerar? verkar inte finnas något fint med det allst. Därför är jag väldigt "sträng" när det gäller sådant. Jag vill inte ha vem som helst, jag vill ha en som kallas själsfrände, eller i alla fall så nära det som möjligt. Om jag så ska leta efter en sådan i all evighet...
Nu family guy. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0