Now it's done and fresh

Okej... Jag har valt. Jag ska byta skola i augusti, förhoppningsvis kommer jag in på rätt inriktning då.
Grejen är ju bara den.. vad ska jag göra nu? när alla går till skolan om dagarna? haha det kan låta skönt och slappt att ha 4 månader utan skola. Men även långtråkigt? Men ska söka praktik plats, alltså tex om jag får hjälpa till på jobb osv. Har sökt massa ställen nu. Kommer ändå ha fullt upp med att söka om, gå på öppet hus och alla grejer inför sommaren så det funkar nog. Vi får se det positiva! Nu har jag all tid i världen till att blogga! ^^
Tänkte faktiskt bli serös med outfits och sånt nu.. Så snart slänger jag in koftan jag fick hem i brevlådan nyss! :D

Kyss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0