Done!

Nu har jag färgat och klippt mitt hår! Blev otroligt nöjd, kanske första gången i världshistorien jag blev det? i vanliga fall rusar jag ut salongen gråtande och cp förbannad. Det blev askblont med MASSOR med olika nyanser, tog 4 timmar allt som allt, för bara 1200 kr! Och så klippte hon till lite sne lugg och pytte lite uppklippt, härligt.
Det skulle vara så nära perfekt som möjligt om de bara hade varit liiite mer ljusare slingor i. Men det fixar jag :D
De var väldigt generösa på salongen och tjejen som klippte var riktigt trevlig, hon pratade med mig och yasse om allt. Så jag fick mycket tips!! Och jag vill tacka yasse som orkade vänta på mig :D men hon (frisören) bjöd oss på kokosbollar och kaffe, så det gick ann. :))

Man ser inte så mycket, men det får duga-

yasse hade satt upp de i någon kines toffs men såhär ser de ut i en toffs :P ska försöka ta en hel bild när det är utsläppt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0