Rökutsläpp + stopp i tuben

Dubbelfuck.
Idag var jag påväg till skolan, när jag väl kom fram till tcentralen kunde jag inte åka vidare till ropsten (vi ska ha skolutflykt i lidingö) så kunde jag i alla fall inte fortsätta med tåget för att det var tydligen något rökutsläpp så tågen funkade inte. Och jag var liksom redan lite försenad. Så jag fick helt enkelt vända tillbaka hem och skippa utflykten.. men då var det stopp mellan fridhemsplan - hallonbergen, åhh.
Så jag fick vänta typ 40 minuter. Sen kom jag äntligen hem.


HATAR SL'S JÄVLA MISSTAG HELA TIDEN. Anterligen är det något strul med något tåg, eller något som har gått sönder, eller själva tågbanan har gått sönder, eller långa jävla stopp i någon tunnel, förseningar, eller (rök/gas utsläpp) som typ händer hela tiden?!

aja, nu ska jag plugga, äta godis och titta på mr & ms smith = AS BRA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0