Fat

Jag är en onödigt onyttig människa, jag fetar mig med mat,godis, bullar all the time.
Och här har jag gått runt och undrat varför jag är trött dygnet runt! Jo för har ni någon gång märkt att när man har proppat i sig massa mat så blir man jätte trött efteråt? jaa, för såhär ser det ut för mig: Frukost,lunch,skolan, sen kommer jag hem, gör iordning mackor,fil&flingor, choklad medmera och slänger mig i sängen framför tvn. Och vad gör jag? jag somnar alltid när jag har fått ner allt i magen. Och jag som alltid försöker ta tag i läxor och pluggeriet innan middagen, men det blir aldrig så. Jag förstör helt enkelt för mig själv när jag äter som en gris.
Så det blir som en liten läxa till mig själv; sluta ät som en gris och börja ta pluggandet seriöst nu!

Attraherande inlägg va (!)
- nu ska jag bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0