Come back!

Jag gör en come back för 50:onde gången. Tröttnat lite kanske?
sist jag bloggade var rätt länge sen, eller väldigt länge sen. Men jag ser att mina unika besökare inte har försvunnit.. skumt! Jag som typ bloggar om väldigt ointressanta saker med breeeda mellanrum.

Jaja, somsagt. Nu är det vintertid och det blir nya tag här framöver! Har glömt kameran i många lägen. Men fotade lite sist jag, mamma och pappa var ute och fikade! Caroline följer aldrig med. Vet inte vad som har hänt med henne.. aja. Here are som pictures from fikat i Slottsparken i helgen.

Min ubergoda mozarella ciabbata och caffelatten. Lägg märke till mashmallown man fick med i latten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0