tisdag

Dagen har varit lång och boring! Pratade med syv (om gymnasieval) idag, ska även prata med henne imorgon igen halv 1. och klockan 19.00 bär det iväg igen till skolan, jag har utvecklingssamtal! Nooo, jag orkar inte. Är jätte trött, har precis vaknat från sovandet. Japp jag har sovit i två timmar, med SMINK usch jag hatar när jag somnar med smink, man får massa finnar och allmänt oren hy av det.
Men jag var så trött.. Sen när jag kommer hem från utvecklingssamtalet så måste jag plugga och återigen plugga.
Alltså jag orkar inte, allvarligt nu. Men jag har ju inget val.
Får trösta mig med att det är påsklov snart!
Vet ni vad som händer då?! Jag måste nämligen plugga på två härliga NO prov! + lite läxor.
Fattar ni? nej, jag tror seriöst inte att ni fattar hur utmattad jag är...
Blir så stressad av allt.
Nynnar på no stress, ja vill ha ett NO STRESS liv!!!

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0