kunde inte hålla mig

Nej det kunde jag verkligen inte. Haha :P
det har hänt såååååååå mycket den här veckan alltså! Nej jag överdriver bara.
Men på träslöjden i förrgår skulle jag borra vid maskinen, och självklart fastnar min tröjärm i borren (som snurrar skit snabbt) så hela ärmen åkte in i borren fort som ögat och så jag förstås, jag försökte liksom dra ut ärmen men då åkte den bara in ännu mer, och till slut satt jag fast!! Jätte läskigt, sen så spräckte koftan i ryggen (tänk hulken):P
och sen åkte hela koftan av och in i borren snurrande... TUR att det inte var mitt hår iaf, det var tydligen någon som fick lov att raka av sig hela skallen pga det! Och det förstår jag.. shit om håret skulle sugas in i den där jävla maskinen.
Men medans jag satt fast med tröjan så försökte jag nå (stäng av knappen) på maskinen, men jag nådde ju inte såklart..
Jag fick dessutom 5 st STORA härliga blåmärken över hela armarna och en på höften eftersom jag ramlade på maskinen sen.. :P och så fick jag massa skrubbsår och tunnt lager av huden åkte av på handlederna pga borren. Tycker dessutom synd om min dyra tröja som bara vart trasor efter borren var klar med den...

FYFAN!!!! Jag var skit rädd alltså.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hörde att det såg kul ut i alla fall, haha. <33

2009-03-07 @ 15:43:56
URL: http://brunettes.blogg.se/
Postat av: emelie

jag lovar att du skulle garvat ihjäl dig om du såg det :P<33

2009-03-08 @ 20:29:47
URL: http://juicylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0