kroatien,tunisien eller grekland?


Vi i familjen håller på och grubblar på vart vi ska åka.. Först envisades jag om italien, sen så gick de vidare till grekland och sen kroatien.. Nu vill jag nog helst av allt åka till kroatien eller grekland och ha hotellet precis framför havet!
Mysigt. Vi tittar i kataloger och precis när sommar lovet börjar känns bäst. Men man vet ju aldrig!
Sen så kanske jag ska få en kaninunge snart så då blir det lite problem vem som ska passa den och så när vi reser, men det går alltid att lösa! Annars ska jag få en efter resan :D :D :D

Vart skulle ni helst vilja åka av dessa tre länder? själv tror jag nog greece!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kan passa din kanin :) :P

2009-03-01 @ 21:51:40
URL: http://brunettes.blogg.se/
Postat av: Emelie

snällt av dig att erbjuda dig!:D (a) inte så många som gör det..

2009-03-01 @ 22:23:49
URL: http://juicylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0