23:00

Nu är klockan 11 och jag vill sova men kan inte, hatar söndagar.. Dom får en bara på negativt humör, ni vet ju, skolan.
Alla kanske inte hatar skolan? vissa kanske tycker det är rätt kul? men nej, inte i nian alltså. Så himla myket press på en och ja fy..
Ska titta om det finns något kul på tv, mtv brukar alltid vara rätt okej eller hur? ;)
Alltså gud vad jag har tröttnat på min fjällräven! Ända skälet varför jag fortfarande har på mig den nu är ju för att det är så kallt ute, och man kan nästan inte ha någon annan jacka - till och med i fjällisen fryser jag i!
Dumma vinter, kan det inte bli vår snart? nej, sommar! Ännu bättre. Längtar som tusan.
Förra sommaren var världens tråkigaste. Den här ska bli den bästa!

- Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0