saker ni inte visste om mig?

Men nu vet ni! :)
* Jag får panikångest när jag sitter i framsätet i bilar, blir jätte rädd..
* Jag är besatt av citron! Allt med citron är lovely - citronbakelser, citronkakor,citrongodis,citron cheesecake osv.
* Jag tycker choklad är rätt så nasty, går väl ner ibland men det är SYRLIGT som gäller!
* Min värsta fobi är ormar, jag klarar inte av dom helt enkelt. Har t.o.m svimmat en gång när jag träffade på en fet huggorm.
* Jag älskar spindlar & humlor! Dom är så söta.
* Jag hatar att sova själv, har jätte svårt att sova själv alltså. Såfort jag sover med någon somnar jag pang bom!
* Jag har överdrivet sjuk humor, något som dem flesta inte har, har jag märkt.. :/
* Jag älskar att skämta, och alltid vara clownen i alla lägen, ni som känner mig, ni  vet :)
* Jag föredrar riktigt nära vänner före vanliga vänner.
* Jag kan drabbas av folkskräck ibland, ni vet.. mitt på stan, massa människor och vips kan jag få en stoooor ångezt.

ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0