today

Idag har jag varit med min lilla klutt, Jennifer. :)
sov hos henne igår, fina-vinter-mys-bilder togs, resturangbesök och ett härligt tandläkarbesök med mamma idag.
Två tänder fick ryckas bort av den svaga tanten som skulle ta bort dom.
Nuläget då, en halv domnad mun med en massa bedövning. Men det värsta av ALLT, jag får inte äta på 2 timmar.
Fattar ni? TVÅ timmar. Sheat hur ska jag orka detta?
neä, överreagerar lite kanske, men jag är faktiskt jätte sugen på godis som vi har i dröver(?) här hemma..

Här nedan ser ni en liten bild-serie med min kära vän!
   
bild1. Jennifer är taskig mot snögubben :( bild2. vardagliga jennfs bild3. snögubben vi gjorde bild4. Jennifer blir mulad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0