ipod nano


Har tråkigt, ser ni? jag har redan tröttnat på bloggen, hur ska det här sluta?
Ska försöka få tag i någon som kan fixa en snygg design åt mig.
Kanske någon bild på några fräsiga läppar? passar ju mitt bloggnamn, och så jag såklart.
har blodsmak i munnen och tittar på gilmore girls. Rätt så okej program.
Idag köpte jag en röd stor fin väska på accent, även ett par skyhöga pumps & en tunika från gina tricot!
Eller. Nej. Det var det jag tänkte köpa idag. Men jag ska köpa det någon gång i veckan tror jag.
Alltså, det är tusen saker jag måste köpa och vill köpa. Och jag har pengar, liksom sparat rätt många tusen.
Men ändå så köper jag inte nya grejjer. Vet inte varför, vill bara inte. Konstigt, det dära. Får grubbla på det lite senare.
Senare ikväll ska jag kanske åka till J igen. Har tråkigt, och hon är rolig! Så det passar ju bra :)

Tillägg:
För två dagar sen fick jag en ny ipod nano av  mami&papi :D, bara en sån sak. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0