fredag

Jaha så nu är det roliga fredag.. den dagen uppskattas mer när det är vanliga skoldagar i veckan, faktiskt.
Ni vet "ååh nu är det helg, uppehåll från skolan... sköönt!" Nu ere bara "nej skola om tre dagar!!" :P
Men så är det när man har lov.
Jahopp, vad har ni för er då? vaknade runt 12, åt en kanelbulle och sen satte jag på en rulle, an american crime, helt okej. Ska bada snart.. Så ser min tråkiga dag ut, därför har jag inte så stor lust att uppdatera i bloggen, när det händer nada liksom.
Ni får ha de så bra, puss! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Usch den känslan har jag med. Sen kom jag även på: Shit jag har inte pluggat ett skit!!!!! haha. <3

2009-02-27 @ 21:28:43
URL: http://brunettes.blogg.se/
Postat av: emoo

inte jag heller!! du får säga vad vi har för läxor, det var väl inget som skulle göras nu tills imorrn? :O <3

2009-03-01 @ 17:25:10
URL: http://juicylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0