The fall getting closer


Min blogg börjar bli pretty boring nu. Eller den har varit tråkigt rätt länge nu kanske. :P
Så vad säger ni om att jag ska börja slänga in fler inlägg och kanske lite mer intressanta? nu när även skolstarten har börjat så kommer det bli betydligt mer outfits, inlägg osv. Börjar väl att ta outfits nästa vecka! :)
Just nu sitter jag och kikar på nellys och asos klädkollektion. Hittat ett par snygga tröjor slash leggings och skor.
Funderar också på ett par svarta lackleggings nu inför hösten.? By the way så älskar jag hösten, ni vet bladen faller ner, och det luktar bara ljuvligt! Mysigt på något sätt också, att man vet att vintern närmar sig.
Imorgon ska jag klippa mig (thank god, mitt hår är typ världens ruttnaste) och så ska jag leta efter lite höstkläder och höstskor! Så det blir väl ett härligt inlägg med det. Och kreta bilderna kommer väl också dyka upp som småningom, haha! Alltså jag har bara inte orkat. Men jag lovar att jag lägger upp dom lite här och var.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0