silent night

-uppdatering kl:03.30-
Ligger här i sängen, all alone. Xena prinsessan är på tv, tittar lite halvt men är fokuserad på data skärmen.
Lite trött är jag men jag ska absolut inte sova! Nej för då förstör jag bara nattetiden då jag brukar gå och lägga mig.
Dom senaste nätterna har jag gått och lagt mig vid 4 tiden. Så vad som krävs är att jag sitter uppe hela natten tills nästa kväll ( då jag säkert kommer vara mega trött, så jag äntligen kan somna vid normaltid, snackar om 11-12 )

Yep.

Vill heller inte sova. Eller, det går bara inte. Mitt huvud vill inte vila, tankarna vimlar runt för fullt.
Ingen förstår eller vet.. till en viss del så är det skönt, det blir bara för jobbigt annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0