satsa allt eller?

Olivia Palermo från The city
Jag sitter och undrar vad alla ska satsa på inför hösten! Väskan?skoningarna? kläderna? eller alltihop?


Som sagt så hittade jag en ubersöt röd väska på wedins för 400 kr, rätt stor med guldkedjor. Jag som verkligen vill ha en röd väska och gärna en marinblå väska i höst. Det piggar upp allt tråkigt man har på sig. Även skorna är ju roliga, har somsagt hur många som helst klackskor för minst 1000 kr per st och typ inga går till användning.. tråkigt. Men problemet med mig är att jag har så svårt att gå i klackskor. Eller alltså det är obehagligt på nåt sätt. Men övning ger ju färdighet right? så det är bara öva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0