Kreta



Omg asså.. man är ju snygg och blek vid hotellet ^^




Det blev mycket glass, souvlaki och (pizza) :P för min del <3
Blomman blev fin ^^


... min bikiniöverdel ser inte lika fin ut där :P

Pool 2.

Staden.



När vi åkte båt. TRÅKIGT!

YUMMIE!

När vi fick någon slags juice, äcklig men Caroline gillade den...

HAHAHHA



suular.

å hopp!

Mamma och jag som sitter på carros rygg.


Jag och mitt hår efter värsta vindstormen där uppe i bergen..



lagunen

Pappa, jag mamma.

suddigt... när alla var på väg upp till bergstoppen.. JOBBIGT
Sitter och posar lite hehe, väldigt svårt när de blåste. :P

blåååsigt, men så jävla fin utsikt!!

Hahhah mamma :)

höll på att ramla ner typ


fortfarande väldigtväldigt fint, och vääldigt högt upp :o

ser ni hur blek ja e i ansiktet och brun på bara benen?


the view<3



som sagt.. vissa bilder blev för suddiga när man gjorde dom större ;S



Kommentarer
Postat av: tove

fan va härligt det ser ut!:D<3

2009-09-04 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0