godmorgon/solarium ?

Frukostime, Tyra banks show och ska strax hoppa i badet när det är ledigt där inne.
Är blek som attan vill börja sola solarium igen, men helt ärligt så skrämmer faktiskt all media mig litegrann, med att det är jätte farligt osv.. Att man får cancer om man har solat minst 2 gånger i solarium och blivit rätt torr så är det ett säkert kort. Damn, men då kan jag lika bra forstätta sola eller? för då har jag ju ändå redan fått cancer^^
men ändå.. :P aja, NÅGON SOM VILL SOLA? Bara smsa så kan vi göra det tillsammans. :)


Kommentarer
Postat av: tove

du å jag solar på badhuset!! :D<3

2009-08-29 @ 15:20:03
Postat av: Emelie

jaa babe! när då? måste ju simma och sola mycket nu innan korten tar slut!! :D<3

2009-08-31 @ 09:28:21
URL: http://juicylips.blogg.se/
Postat av: tove

ja, asså jag tor att dom har öppnat precis och våra kort räcker ju till december!:) så vi får ta och simma ofta! (och sola!) :D<3

2009-08-31 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0