-VILL INTE-


hatahatahata imorgon. Ska redovisa en fucking oseriös histora by moi. Vi körde historiastafett typ då man skriver enhistoria och sen skickar vidare till nästa person i sin grupp som då fortsätter skriva på den och sen håller det på så i en cirkel.. Alltså jag var helt oseriös typ som " Då gjorde jag slut med Agnes och började jobba på korvis heltid. Senare försvann Agnes och Gösta blev min förälskelse." Sen fick man självklart reda på att man skulle redovisa skiten. Och läraren behöll ju självklart historian så kan inte ändra på den.. 

Det skulle typ vara något seriöst om VM finalen..


Snälla, döda mig någon?


Kommentarer
Postat av: tove

HAHA

2009-08-26 @ 20:53:21
Postat av: emelie

vad dum du är! :'(:'(

2009-08-28 @ 23:56:14
URL: http://juicylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0