första skoldagen

Skolan var helt okej faktiskt. Dock var det lite krångligt ibörjan för läraren på expiditionen råka säga fel klassrum till mig (som tur var ändå).. kom till fel klass liksom, sådär hade jag suttit hela timmen nästan och pratade förfullt med en tjej som satt brevid mig. Och så kommer den en annan lärare in i klassrummet och säger att Emelie Oscarsson ska vara i ett annat klassrum. Jag var alltså i ekonomi klassen hehe.. skulle igentligen sitta i samsam..
Men aja, jag vill helst inte börja i den klassen jag skulle ha gått i pga vissa anledningar så jag sa det till läraren och hon var helt förstående med detta, så förhoppningsvis sätter dom mig i den andra klassen! :) Men annars, what the hell liksom. Man kan inte få allt! Skönt att min syster visade mig runt en kvart innan så jag hittar, och det gör jag nu.

Enyoy the weekend all! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0