Börjar skolan imorgon

SHIT. Fick nyss reda på att jag ska börja i samhällslinjen i frans shartau(hur det än stavas?) Som min syster Caroline också går i. Och jag börjar imorgon! Vilken chock alltså.. För när jag hade ringt så sa dom att jag skulle börja i slutet på nästa vecka... Så har inte förberett någonting! Har liksom inte hunnit handla höstkläder, ny väska, nya skor, ny almernacka + skolprylar och allting. FAN alltså... Är både glad och så jävla stressad. Nu ska jag genast springa i duschen och sen leta fram kläder tills imorgon och ha på mig. FAN ännu en gång.

Inte nog med att jag är nervös också, ny skola, nya klasskamrater liksom.

Aja, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0