all or nothing

För det första, vi delar mycket tillsammans, både minnen, personlighet och ännu mer.
allt jag har att säga finns redan i ditt hjärta, du vet redan om det.
Konsten mellan oss två tillskillnad från många andra är att det kan gå långa, då menar jag låånga perioder då vi inte träffas eller hör av oss. Men vi hittar alltid, alltså alltid tillbaka! Vi funkar som syskon, ni vet. Syskon kan bråka glida isär, men man hittar alltid tillbaka! Jag menar, det är ditt blod, din familj. Förr eller senare,  hittar man alltid varandra. Och det har du och jag alltid gjort. Jag har fått många fina ord från olika människor, men ingen har varit så fina som dina. Du snackar verkligen från hjärtat och vet vad du menar. Jag känner dig, jag vet att du har ett fint hjärta oavsätt vad någon skulle säga. Det jobbiga är att det räcker inte att sitta här och skriva på några jävla tangenter och försöka beskriva sina känslor för någon annan man verkligen tycker bäst om i hela världen. Det går bara inte. Därför är det tur att du vet allt i hjärtat. Jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra.
Min fina älskade Jennifer.


all or nothing. That's false when it comes to us.
It's all or everything.

Kommentarer
Postat av: - Jennifer -

Jag älskar dig oavsett vad som händer bästavän!

DU är mitt allt.

2009-08-26 @ 23:26:00
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0