regn


Gynning ser bra ut
Godmorgon för min del!
Nu har jag precis ätit frukost, klätt på mig och är klar för utgång.
Idag ska jag hitta en mobil. Letade efter prada mobilen överallt igår men självklart var den slutsåld..
Somsagt, touch får det väl bli.. Sen så ska jag köpa en nikon kamera! Dom är skit dyra, kanske runt 6 tusen men jag har sparat litegranna så den ska jag fan köpa, och det är (snart)
pratade med pappa om det och han började babbla om att det är bättre med den där nya kameran som kommit ut då man kan filma också, men det har inte jag någon särskild nytta för, inte fan lägger jag 10 tusen på något sånt...:O
men men, får titta på det under lovet. Älskar nämligen att fota, verkligen alltså. Så då tycker jag att jag ska lägga mina slantar på det. Det är värt det.

Urk, ut i skitvädret nu.. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0