nya planer(!)

Rätt tråkigt med en massa inlägg utan bilder! Eller vad tycker ni?
Kanske ska ta och börja fota lite mer va..
I alla fall, idag ska jag gå på mobiljakt med papi&mami!
Sen så ska jag titta på ett par högklackade skor och en eller två väskor.
Härmed inviger jag mitt nya,pigga & lite smartare liv!
Planerna börjar idag:
*Jag ska plugga mer
*Jag ska tänka mer postitivt
*Jag ska nästan alltid ha med kameran och lägga in bilder till bloggen
*Jag ska ta träning & kost på allvar
*Jag ska ha ordning och reda i mitt rum

Sådärja! Då är det bara att sätta igång. Jag vet att jag har haft sånna här planer tidigare men nu ska jag faktiskt fullfölja dom, for real!
Så jag säger hej till min kemi bok nu och hej till en kycklingsallad:p
Och jag säger hejdå till sovandet och hejdå till godiset.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0